ŞEKER HASTALIĞI SAÇ EKİMİNE ENGEL MİDİR?

Şeker hastalığı, kişinin yaşam şeklini ve dolayısı ile tüm hayatını etkileyen önemli bir sağlık sorunudur. Bu rahatsızlığı yaşayan kişiler, hayatlarının her ayrıntısını maalesef ki şeker hastalığı ekseninde düzenlemek zorundadır. Bu noktada dikkat edilmesi gereken bir çok detay vardır.

Bunlar ilk etapta olumsuz bir durum gibi görünsede, şeker hastalığının kontrol altına alınmasından itibaren bu kişiler için oldukça sağlıklı ve yüksek kalitede bir yaşamın kapıları açılmış demektir. Şeker hastalığı ile mücadele eden kişiler hayatlarındaki her detayı kontrol altında tutmak zorunda oldukları için, saç ekim uygulamaları konusunda da temkinli bir yaklaşım sergilemektedirler.

Şeker Hastaları Saç Ekim Uygulamalarına Katılabilir mi?

Yoğun saç kayıpları yaşayan ve aynı zamanda şeker hastası olan danışanlarımızın içine su serpecek bir cevabımız var o halde. Evet, şeker hastaları da saç ekim operasyonlarından sorunsuz bir şekilde faydalanabilmektedirler. Genel kanı bu olsa da, yine de her danışan için farklı değerlendirme yapmak daha sağlıklı bir sonuç olacaktır.

Danışanın ve hastalığının güncelleme durumu ile ilgili bir değerlendirmeye varılmalı ve konunun uzmanları ile birlikte istişare yapılmalıdır. Bu istişare sonucuna göre, uygulamaya karar vermek daha doğru ve mantıklı bir hareket olacaktır. Saç ekim uygulaması konusunda doktor ve uzman onay verse ve operasyon gerçekleşse bile, sonrasında dikkat edilmesi gereken bir çok nokta vardır.

Konu ile ilgili bütün takipler Aslı Tarcan Hair Clinic uzmanları tarafından yapılacak olsada, yine de konu ile ilgili değerlendirmelere sizin kendi doktorunuzun katılımı da oldukça önemlidir. Konu ile ilgili gerekli tedbirlerin alınabilmesi noktasında, takibinizi yapan doktorun yönlendirmesi oldukça önemlidir. Ayrıca saç ekim uygulamasını yapacak olan uzmanları konu ile ilgili mutlaka bilgilendirilmelidir.

Operasyon Öncesi Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar

Şeker rahatsızlığı, hayat boyu süren bir mücadele ve düzen anlamına gelmektedir. Bu yüzden de düzenli diyet ve sağlıklı beslenme gerektirmektedir. Ömür boyu sürmesi gereken ve belirli bir sistem gerektiren bu hayat şekli bazen sekteye uğrayabilmektedir. Çünkü danışanların ihmal ettiği durumlar olabilmektedir.

Ancak, saç ekim operasyonları öncesi diyetin tam teşekküllü bir şekilde uygulanması; işlem başarısı ve danışanın sağlığı açısından oldukça önemlidir. Çünkü bu kuralları tam anlamı ile uygulamak demek, şeker değerlerinizin kontrol altına alınması anlamına gelmektedir. Bu yüzden operasyon öncesi diyet ihmal edilmemesi gereken bir konudur. Aynı zamanda tahlil ve tetkikler de yine eksiksiz bir şekilde ve zamanında tamamlanmalıdır. Bu tetkik sonuçlarına göre planlama yapmak çok daha uygun olacaktır.

Saç Ekimi Kimlere Yapılmaz? Buradan daha aydınlatıcı bilgiye ulaşabilirsiniz.